Praca w hoteIu Irlandia
Cekal jest polską agencją pośrednictwa pracy powstałą w 2013 roku która zajmuję się rekrutacją personelu do pracy w całej Uni Europejskiej. Obsługujemy wiele branż. Jesteśmy legalnym biurem pośrednictwa pracy o numerze KRAZ 27184
Opis stanowiska:
Generalny asystent
Zadania general assistant to: sprzątanie pokoi, praca w hotelowej restauracji lub pomoc w kuchni.Osoba piastująca stanowisko General Assistant pomaga w hotelu w miejscach gdzie potrzeba dodatkowej osoby.
Nasza oferta:
-wynagrodzenie od 12.70 €/h brutto
- kwota wolna od podatku w Irlandii wynosi 17tys €/na rok, do tej kwoty płaci się minimalny podatek i otrzymuję się 12 € /h na rękę
-kontrakt na min 40 h/tydzień plus nadgodziny
-darmowe wyżywienie podczas pracy i w dni wolne od pracy ( w zależności od hotelu)
- tanie zakwaterowanie, 70 €-90 € na tydzień ze wszystkimi rachunkami bardzo blisko miejsca pracy. Pokoje 2 osobowe z dostępem do internetu.
- hotele oferują kontrakt na 6 - 12 miesięcy w tym 5 tygodni płatnego urlopu do wykorzystania w roku
Kontrakt podpisany bezpośrednio z hotelem.
Wymagania:
- mile widziane doświadczenie
- dobra/komunikatywna znajomość j. angielskiego
Prosimy o przesłanie CV w j. angielskim wraz ze zdjęciem